EasyPOS Salg – Afsendelse af faktura til kunde via mail

EasyPOS Salg – Afsendelse af faktura til kunde via mail

I denne version kan man få en faktura tilsendt via mail til kunden.

Når en kunde oprettes eller redigeres, er der et felt på kunden, hvor man kan afkrydse, om der skal sendes en faktura via mail. Feltet hedder Send faktura via mail.
Er den sat, og har man på kunden angivet en mail, afsendes denne.

Vedhæftningen på mailen vil indeholde faktura. Den vil være navngivet  Faktura xxxx.pdf.

Hvad der skal stå i emnet og i selve teksten af mailen, kan man indstille i EasyPOS Salg, via <Diverse> og <Indstil afsendelse af faktura>.

 

Der er i samme ombæring udvidet, så man på fakturalinierne kan vælge imellem:

  • Nettopriser inkl. moms, vis kr-rabat
  • Nettopriser ex. moms, vis ej rabat. Moms for sig og sidste kolonne DKR inkl. moms.
  • Nettopriser inkl. moms, vis ej rabat. Dvs. antal, enhedspris (inkl. moms og Ialt (inkl. moms)
  • Enhedslistepriser ex. moms, %-rabat: Dvs. Antal, Salgspris (ex. moms), Rabat(%), Moms ialt, Pris ialt (inkl. moms
  • Enhedslistepriser ex. moms, kr-rabat: Dvs. Antal, Salgspris (ex. moms), Rabat (kr), Moms ialt, Pris ialt (inkl. moms)