Hvad er et digitalt kassesystem

Hvad er et digitalt kassesystem

Et digitalt kassesystem er en softwareløsning, der anvendes i detailhandlen til at behandle og registrere salg. Det er en computerbaseret løsning, der erstatter den traditionelle kasseapparat og registrerer og behandler salg i detailvirksomheder ved hjælp af nogle forskellige hardware dele så som en computer, en skærm, en bonprinter og en stregkodelæser. Et digitalt kassesystem skal kunne lagre dine transaktioner så de følger SKAT’s krav. Det kan lette arbejdet ved hjælp af forskellige features også kaldt moduler, så som lagerstyring, salgsrapporter og kundekartotek.  Yderligere kan det også være en fordel at dit kassesystem har en masse integrationer og derved er fleksibelt, når du skal sammenkoble det med andre led i din detailforretning – det kunne være du har en online webshop eller har brug for en integration til et økonomiprogram.

Skrevet af Microcom A/S

Siden 1983 har vi leveret forretningsløsninger til detailhandel og e-handel. Vi er specialister i at levere kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som er skræddersyet til vore kunders behov.

Ønsker du at blive kontaktet?

Professionelt point of sales system

Få det bedste ud af din forretning med vores kassesystem.

Integrationer til dit kassesystem

Integrationer til webshop løsninger, økonomi- og regnskabssystemer og mange andre.

Skal vi kontakte dig?

Udfyld formularen – så kontakter vi dig.