En kvittering i detailbranchen er en dokumentation af en transaktion, der viser detaljer såsom varer eller tjenester, der er købt, priser, betalingsmetoder, dato og tidspunkt for transaktionen. Kvitteringer udstedes normalt af betalingsterminalen, som er forbundet til kassesystemet og registrerer transaktionsdataene. De kan udskrives på en bonprinter og/eller sendes elektronisk til kunden via e-mail eller SMS. Kvitteringer er vigtige i detailbranchen, da de giver en bekræftelse af en transaktion og kan bruges som en garanti eller til at håndtere returneringer og refusioner.
Hvad er en kvittering
Skrevet af Microcom A/S
Siden 1983 har vi leveret forretningsløsninger til detailhandel og e-handel. Vi er specialister i at levere kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som er skræddersyet til vore kunders behov.
Hvordan finder du nye kunder?
I denne e-bog gennemgår vi, hvordan du kan finde flere kunder til din butik. Vi har samlet 5 konkrete måder, hvor du kan få flere kunder til din butik. I bogen kan du blandt andet læse om:
- Konkrete måder at øge kendskabet til din butik.
- Tips og tricks til at give dine kunder en unik oplevelse i din butik.
- Effektive måder at forbedre din kundeloyalitet.
- Hvordan du skaber en anledning for kunden til at handle i din butik.