3-i-én Kassesystem

Microcom tilbyder en komplet kasseløsning kaldet EasyPOS. Dette er et komplet POS system, der består af tre løsninger i én. EasyPOS Salg giver jer salgsfunktioner til jeres kasseapparat, EasyPos Administration giver back-office og Business Intelligence og EasyPOS Finans giver finansintegration og dagsopgørelser.

Vores betalingssystem, er let at integrere og tilpasse forskellige kasseapparater. Dog tilbyder vi også et nyt moderne kasseapparat – hvilket kan være en god investering.

Kasseløsningen EasyPOS

EasyPOS, er et særdeles velegnet POS system med specielt fokus på non-food butikker. Systemet EasyPOS er den røde tråd når det gælder salg og lagerstyring. Hos Microcom lægger vi stor vægt på at levere en moderne kasseløsning, der gør betalingsprocessen i detailbutikkerne hurtig, sikker og nem.

Som medarbejder i detailbutikker skal man have fokus på at styre indkøb, lager, debet kunder, svind, udvalg, samt holde øje med konkurrenterne og konstant forsøge at generere større indtægter gennem et forøget salg. Alt dette går hånd i hånd med mere administrativt arbejde. Et funktionelt kassesystem kan derfor spille en afgørende rolle i forhold til at man som ekspedient får mulighed for at yde ekstra god service. En god kasseløsning er nøglen til at løse og forebygge flere forskellige problematikker, man kan støde på som ekspedient.

EasyPOS fordele:

  • Kontrol af omkostninger – mindre svind

  • Forbedring af forretningsprocesser, gennem ekspedientstatistikker mm.

  • Optimeret vareflow

  • Lynhurtige statistikker til understøttelse af beslutninger, også grafisk

  • Lagersporing ned til tre dimensioner

  • Forbedret kundeservice

 

Vælg den rette kasseløsning / kassesystem

Vores kassesystem er let at integrere når I trænger til at fornye og effektiviserer forskellige processer. Hvis I vil vide mere om vores kasseløsning, så kontakt os i dag på telefon: 66 15 46 00. Vi står klar til at vejlede jer til at vælge den bedst mulige løsning.

Læs også om vores:

Ring Mig Op

Ring mig op
Sender