Hardware såsom tastatur bliver ofte brugt ifm. et POS-system i detailbranchen, da det gør det muligt at indtaste og behandle data hurtigt og nemt. Tastaturet kan have specialtaster, der er specifikt designet til at udføre bestemte opgaver i POS-systemet, såsom at åbne kassen, justere priser og scanne varer. Dette gør det muligt for medarbejdere at udføre opgaver hurtigt og effektivt, hvilket kan forbedre kundeservice og reducere ventetid for kunderne. Derudover kan tastaturet bruges til at indtaste kundeoplysninger og andre relevante data for at fuldføre en transaktion, hvilket gør det lettere at administrere forretningsprocesserne. Man kan også benytte et digitalt skærmtastatur, men det er ikke altid det er det mest effektive at udføre en detail relateret opgave ved hjælp af en touchskærm i backenden ex. ved vareoprettelser og lign. Dog fungerer et skærmtastur meget bedre i frontenden ved salg og betjening af kunder.
Hvad er et tastatur
Skrevet af Microcom A/S
Siden 1983 har vi leveret forretningsløsninger til detailhandel og e-handel. Vi er specialister i at levere kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som er skræddersyet til vore kunders behov.
Hvordan finder du nye kunder?
I denne e-bog gennemgår vi, hvordan du kan finde flere kunder til din butik. Vi har samlet 5 konkrete måder, hvor du kan få flere kunder til din butik. I bogen kan du blandt andet læse om:
- Konkrete måder at øge kendskabet til din butik.
- Tips og tricks til at give dine kunder en unik oplevelse i din butik.
- Effektive måder at forbedre din kundeloyalitet.
- Hvordan du skaber en anledning for kunden til at handle i din butik.