En skærm er en vigtig del af et digitalt kassesystem i detailbranchen. Skærmen bruges til at vise information om varer, priser og transaktioner. I et traditionelt kassesystem er skærmen normalt en standard skærm, der kun viser information. I et moderne digitalt kassesystem kan skærmen også være en touch skærm, som giver kunder mulighed for at interagere med kassesystemet og selv indtaste eller bekræfte information om deres køb. Touchskærmen gør det lettere at ekspedere kunderne, så de hurtigere kan betale for deres varer, hvilket kan optimere kundeoplevelsen. Touchskærmen er også et must ved selvbetjeningskasser, hvor kunden selv står for valg af vare, redigering af varekurv og betalingen via denne skærm.
Hvad er en skærm
Skrevet af Microcom A/S
Siden 1983 har vi leveret forretningsløsninger til detailhandel og e-handel. Vi er specialister i at levere kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som er skræddersyet til vore kunders behov.
Hvordan finder du nye kunder?
I denne e-bog gennemgår vi, hvordan du kan finde flere kunder til din butik. Vi har samlet 5 konkrete måder, hvor du kan få flere kunder til din butik. I bogen kan du blandt andet læse om:
- Konkrete måder at øge kendskabet til din butik.
- Tips og tricks til at give dine kunder en unik oplevelse i din butik.
- Effektive måder at forbedre din kundeloyalitet.
- Hvordan du skaber en anledning for kunden til at handle i din butik.