Et digitalt kassesystem er en softwareløsning, der anvendes i detailhandlen til at behandle og registrere salg. Det er en computerbaseret løsning, der erstatter den traditionelle kasseapparat og registrerer og behandler salg i detailvirksomheder ved hjælp af nogle forskellige hardware dele så som en computer, en skærm, en bonprinter og en stregkodelæser. Et digitalt kassesystem skal kunne lagre dine transaktioner så de følger SKAT’s krav. Det kan lette arbejdet ved hjælp af forskellige features også kaldt moduler, så som lagerstyring, salgsrapporter og kundekartotek. Yderligere kan det også være en fordel at dit kassesystem har en masse integrationer og derved er fleksibelt, når du skal sammenkoble det med andre led i din detailforretning – det kunne være du har en online webshop eller har brug for en integration til et økonomiprogram.
Hvad er et digitalt kassesystem
Skrevet af Microcom A/S
Siden 1983 har vi leveret forretningsløsninger til detailhandel og e-handel. Vi er specialister i at levere kassesystemer, webshop integrationer og økonomi integrationer, som er skræddersyet til vore kunders behov.
Hvordan finder du nye kunder?
I denne e-bog gennemgår vi, hvordan du kan finde flere kunder til din butik. Vi har samlet 5 konkrete måder, hvor du kan få flere kunder til din butik. I bogen kan du blandt andet læse om:
- Konkrete måder at øge kendskabet til din butik.
- Tips og tricks til at give dine kunder en unik oplevelse i din butik.
- Effektive måder at forbedre din kundeloyalitet.
- Hvordan du skaber en anledning for kunden til at handle i din butik.