MobilePay har udsendt en besked om, at de lancerer en ny platform tidligst d. 12. marts 2024.
MobilePay har valgt at slå sig sammen med norske Vipps. De har sammen arbejdet på en samlet nordisk platform. MobilePay har udsendt en besked om, at de lancerer den nye platform tidligst d. 12. marts 2024.
Læs hele beskeden fra MobilePay her.
I har ingen grund til bekymring – Vi kan glædeligt meddele, at vi allerede har en opdatering af jeres system klar, så I også kan modtage betalinger, når de lancerer deres nye platform.
Nedenfor kan du læse hvordan I bliver klar til at MobilePay lancere deres nye platform. Husk at I kun skal læse vejledningen for enten EasyPOS eller ScanPOS alt afhængigt af, hvilket system I har.
Ny EasyPOS opdatering – Bliv klar til det nye MobilePay
Vi har lavet en opdatering til EasyPOS, så alle EasyPOS brugere med integreret MobilePay i kassen stadig kan modtage betaling med MobilePay, når de lancerer deres nye platform tidligst d. 12. marts 2024.
EasyPOS vil automatisk opdatere, men der vil være nogle oplysninger, som du skal give EasyPOS, når MobilePay lancerer deres nye platform. Du kan læse, hvad du skal gøre for at være klar i vejledningen, som du kan finde nedenfor.
Hent vejledningen ved at trykke her
Ny ScanPOS opdatering – Bliv klar til det nye mobilepay
Hvordan bliver I opdateret? – Først om fremmest skal man have version 3.14 installeret for at kunne indlægge denne opdatering. Se vejledning.
Hvis du er lejekunde, gør vi opmærksom på, at installation er en del af jeres abonnement. I skal blot kontakte supporten for aftale en tid til installation af den nye version.
Såfremt man selv ønsker at lave denne opdatering, kontakt os venligst mht. at få tilsendt selve opdateringen. Læs vedhæftede vejledning.
Hent vejledningen ved at trykke her
MobilePay integreret i Verifone betalingsterminal ophører
Verifone har meldt ud, at de ikke længere vil tilbyde betaling med MobilePay direkte i deres terminaler, når MobilePay lancerer deres nye platform.
MobilePay betaling direkte i terminalen betød at QR-koden, som kunden skulle scanne fremgik direkte på skærmen i betalingsterminalen.
Vi ser frem til at sikre en problemfri overgang til den nye MobilePay-platform sammen med dig. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os.
Ring til os: +45 66 15 46 00
E-mail os: mail@microcom.dk